duminică, 27 iunie 2010

I,1

Ascult pink.în timp ce mama adună chestii în cutii.urăsc mutările,plecările,cutiile în pod sau nu,valizele prea pline,stările prea goale.sentiment uman firesc cel mai probabil.extrem de expresiv mi se pare versul I m lying here on the floor where you left me.De fapt,problema mea e că se duse anul 1,ieri început.aula magna,drept roman,escapade clujene,ladies.Se pare totuși că am rămas extrasensibilă,extrajuridică,extrajudiciară.totuși știu acum să fac fraze general valabile,să argumentez(tot,tot,tot,tot) și deci să-mi cosmetizez nemulțumirile.Până la ^doctoratul total^ mai e cale lungă.că nici dacă aș lega dorurile...

Un comentariu:

  1. S-a terminat anul :((. Eu as vrea sa incep din nou...regret atat de multe...am ratat atatea si am dat-o in bara cu atatea altele....Inca imi amintesc cand ne-a pus Ramona sa ne prezentam, iar eu foarte somnoroasa, fara cafea in sistem m-am ridicat in picioare si am spus: Sunt Cristiana, sunt din Braila. In schimb, imi amintesc ca tu ai avut un mic discurs care ne-a facut pe toti sa zambim....imi amintesc clar ca ne-ai spus ca iti place muzica lui Cohen...Ce frumos....Vreau sa repet anul....Nu pot sa cred ca a trecut si eu m-am dezamagit pe mine....Iar tu, well....mi se pare ca te-ai descurcat excelent....ai note bune, ti-ai facut si prieteni noi....Iti doresc o vacanta placuta si sa ne revedem cu bine la anul! App,unde te muti?

    RăspundețiȘtergere