duminică, 18 iulie 2010

frostry classified.

nu-mi place să mă repet.dar cred că spun acest lucru doar din obişnuinţă.de fapt mă repet ades.atât de des încât devine plictisitor,frustrant.nu mă pot abţine. pentru că m-am uitat la prea multe filme,pentru că am o problemă ramificată,asta deoarece mă terifiază pluralul probleme.nu ştiu să mă comport decât în prea puţine situaţii,învăţ teribil de greu.diagnostic?viată emoţională subnutrită.tratament?compromis+sintetic+semiadevăruri+nu o mai face pe-a neînţeleasa!viaţa e firească.cel mai probabil.semiadevăr again.în stomacul meu sunt larve mereu şi acest lucru se întâmplă deoarece sinngura dată când au devenit amărâţi de fluturi aceştia sufereau de schizofrenie.mi-e greu să mă împac,să conştientizez.de aceea,mă cuprind ramificaţiile precum o iederă.înapoi în cochilie!

Un comentariu:

  1. nu cred ca problema e o viata emotionala subnutrita. cred ca mai mult esti emotionally unavailable, nu creezi posibilitatea ca larvele sa devina fluturi...

    P.S. imi place foarte mult stilul.

    RăspundețiȘtergere